E m m a -

I'm back!

...Efter ungefär ett årtionde... Har inte tyckt att jag har haft någonting att blogga om, men det har jag väl egentligen... ANYWAY.

Det känns konstigt att Kevin inte är här längre, haha, jag hade vant mig vid det. Får väl börja måla igen för att ha någonting att göra.

Idag borde jag handla julklappar fast jag orkar ju inte... D: Jag är pank och har två julklappar kvar att köpa. Bra Emma. Inte alls typiskt dig. Nejnej. Vill måla... eller baka... nej det orkar jag inte heller. Vad är fel på mig!?. Hah...x.x

10 dagar kvar, sedan är efterblivna jag 18 år som alla andra! WOO. Bra att man fortfarande ser ut som fjorton då... *host*

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen... BUH-BYE. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0