E m m a -

Fail

"And if you ask me too , i am gonna buy you a mocking bird imma give you the world
ima buy diamond rings for you ima sing for you ill do anything for you too see you smile. And if the mocking bird dont sing and the rings dont shine ima break that beardies neck."

"...ima break that beardies neck."


Då undrar ju jag... varför döda en oskyldig skäggig person bara för att fågelgrejen inte sjunger? :/ Verkar ju inte helt okej.

Fail.

Man hittar roliga saker på facebook ibland.

Anyway, jag sitter och gör ingenting faktiskt. Kom nyss fram till att mina väggar ser ut som ärtsoppa. Så kul har jag.

Imorgon är det julvslutning!! :D Ska bli underbart skönt. Men nu ska jag nog fortsätta stirra på min vägg. För det är ju så roligt.
~ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0