E m m a -

Fet död fisk


Hej!

Haha, jag kom till skolan idag vid åtta bara för att komma på att jag inte hade engelska idag och istället började 10.25. Jag kunde alltså  fortfarande ha legat och sovit. Gah!

 

Matteprovet gick bra, hoppade över en b-uppgift bara. Jag höll på en halvtimme med att derivera ett tal och fick aldrig rätt svar, men till slut insåg jag att e upphöjt till 1 är en konstant och försvinner när man deriverar... där gick alltså en halvtimmes provtid till spillo, haha! Jag får verkligen hjärnsläpp ibland.

 

När jag gick hem från skolan (strandpromenaden), gick jag precis bredvid vattnet och så såg jag någonting som såg ut som en sten. men jag trodde att det var en död svan eller nåt. Jag gick närmare och såg att det var en över en halv meter stor fet jäkla fisk! Grå med svarta prickar. Död, såklart. Vad kunde det ha varit för fisk? Så otroligt äckligt det luktade :S Wähk.

 

Men nu ska jag äta, sedan yoga, sedan veterinären med katterna, sedan städa. Haha... inga läxor! Det var länge sedan.

 

Vi hörs! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0