E m m a -

Tråkiigt....

Heej... jag kom hem vid halv ett tror jag. Det var väääldigt jobbigt i skolan idag. Inte för att det var jobbiga lektioner eller någonting (bara webbdesign och biologi) men jag hade så ont i nacken, ont i huvudet och var så trött... jobbigt!

Vi håller på att inreda rummet där nere i källaren som Amaia ska bo i! Det blir fiint! :) Hoppas hon tycker det är okej att bo i källaren, jag vet att jag inte skulle gilla det.... heeeheh.....

Just det! Igår gick jag till biblioteket efter skolan och lånade en gigaaaantisk bok om geovetenskap. Hahah, ingen anledning alls, förutom att det är intressant. Inget skolarbete. Seriöst, den vägde säkert ett ton... Kunde inte ens hålla i handtaget på plastpåsen. Ajaj. Fick lyfta upp den...

På lördag är det kräftskiva (lite sent) jippiee!!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0