E m m a -

Snart till Arlanda

Hej igen! :)

Snart åker jag och pappa till Arlanda och hämtar Amaia, fast pappa har inte kommit än. Klockan fem tänkte vi åka, så jag tänkte klämma in lite saker emellan.

 

Förresten, jag har haft en så konstig känsla hela dagen. Jag antar att det beror på vädret och att det var sovmorgon och så. Det kändes som om det var en av de sista dagarna innan sommarlovet, de där som är slappa. Det kändes som vår eller tidig sommar... Det konstigaste var ju att det kändes som om sommarlovet just skulle börja...

 

På lunchen var jag inte hungrig, för jag hade ätit klockan tio. Så jag köpte en liten macka i cafeterian och gick till edsbergsparken och satte mig inne bland träden på stenarna vid vattnet och delade min macka med änderna. Gud vad jag önskade att sommaren inte hade gått så fort. Jag fick typ panik för jag ville att det fortfarande skulle vara sommarlov. Jag fick väl panik för att allt går för fort. Jag kan inte redan gå i tvåan, hallå, hur hände detta? Typ, hahah. Allt går för fort!!! Men nu ska jag försöka hinna städa mitt rum innan vi åker iväg :)

 

Vi hörs!



PS. Vi såg på stolthet och fördom på engelskan och jag börjar nästan tycka att den är bättre än Twilight!! FYYY PÅ MIIIIIIG!!! Fast många tycker nog att jag äntligen har tagit mitt förnuft till fånga, haha! Men allvarligt talat, de har ju faktiskt tagit bort alla de bra scenerna när de gjorde filmen! Delarna där Edward och Bella är typ fiender är inte ens med!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0