E m m a -

Pride and Prejudice

Sååååå bra!!
Hej, förresten...
Jag och mamma har just sett klart på den 5,5 timmar långa filmen (som egentligen var en serie på sex avsnitt) Pride and Prejudice som jag köpte för 99 kronor i torsdags. Oooj, lång mening det där. Den är jättejättejättebra! Har läst boken tre gånger också, hehe... Den gamla serien (från nittiotalet, den vi såg) är mycket bättre än den nyare filmen med Keira Knightley, inte för att den inte är uuunderbart bra! För det är den! Hihi.
Imorgon har Debbie fest, så det ska bli roligt :) Det kommer 24 personer har jag för mig att hon sa. Fyra av dem känner jag från kunskapsskolan och de andra tjugo kommer från Debbies kyrka. Hehe... jag kommer bara känna de fyra och Debbie, de andra kommer vara total strangers... jaja, det blir ju kul att de fyra ska vara där! Har saknat dem allihopa :)
Vi hade ett nationellt prov "på kul" på engelskan idag. Jag fick mvg, hihi. Fast det brukar jag få... oj, det där lät inte lite skrytigt inte... Haha, personen jag rättade (vi rättade varandras) hade bara 7/38 på frågorna... heh... jag tror att 14 var g-gränsen. Det var faktiskt ett väldigt svårt prov, jag trodde jag skulle få bara g. Det räknades i alla fall inte på betyget, det var bara så att man skulle veta hur man låg till i kursen hittills. Men nu ska jag fortsätta rita! Oj länge sedan jag la upp en teckning! Men jag har inte bloggat så mycket på sista tiden. Åh, just det! Det är för att min dator inte fungerar, eller internet gör inte det. Och jag får helst inte använda mammas så mycket.
Vi hörs!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0