E m m a -

Matematik

Hej igen!

 

Då har man pluggat matte som en liten galning då. Nej, faktiskt inte, jag har nog pluggat för lite, men jag tror att jag kan det rätt bra nu. Fast rätt bra räcker väl inte... får fortsätta!

 

Fick kallelse till tandläkaren idag också, heh... jag har alltid haft lite tandläkarskräck, men det kan bero på att mina tänder av någon anledning alltid gick i bitar och satt kvar som fyra bitar av en tand. Haha, det hände väl med en tand per halvår i ungefär tre, fyra år. Lite jobbig period det där. En gång bet jag i en mjuuuk choklad och min tand gick av på mitten! Helt sjukt ju! Fattar inte hur det gick till, men nu är det ju över i alla fall.

Jag gillar att jag inte behöver vara rädd för tandläkaren i år, då det inte är några problem! :)

 

Jag ska förresten göra min blogg rolig att läsa nu. Skrota alla tråkiga inlägg som typ lyder "ojoj biologi och matte i skolan idag ska kanske plugga lite måste äta nu vi hörs". Trååkigt. Bilder ska det vara! Och jag ska skrota det onödiga skolsnacket, haha! Det är väl bara där för att jag inte hittar ämnen att skriva om. Det får jag ta och göra...

 

Godnatt! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0