E m m a -

Lista... :)

Eftersom jag läste Annas inlägg blev jag utmanad, haha... Nu gör jag samma sak med er hihi.
1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 22
2. Vem var den sista du träffade? De i skolan
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight hihi. <3
5. Vem ringde du senast? Humm... det var länge sedan jag ringde nån haha. Måste ha varit Liz. Eller Amaia...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Snääälla jag orkar inte hämta mobilen xD
7. Vad är helgens planer? Läsa min bajstråkiga engelskabok. Och plugga till matteprovet...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nyss när vi kom hem från veterinären, men då gick hon in till sitt rum och stickade, haha.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 06:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Hahaha hittat? Ja, en gång hittade jag och Anna en katt som vi matade i hennes garage. Den var sååå mager. Remember? :D
14. Vilken är din favoritplats? Ååh. Blidö kanske.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vilket sjukhus som helst. Blir svimfärdig av lukten.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Bålsta, hahahhaha... Min lilla drömplats. Vänta... då är jag nästan 27 år och har förhoppningsvis åtminstone ett barn, hihi.
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar, haha!
18. Vem fick dig att skratta senast? Emilia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Njaaa.... var hittar man ens såna? Min pappa har några hundra stycken ändå :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Eh... pyjamas? x)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någång gång spytt på någon? Haha kanske. Minns inte, för jag har inte spytt sen jag var 6 typ.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota (om det är sommar...)
26. Är du social? Beror på :)
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa till Japan :D
29. Tycker du om kinamat? JAA!!
30. Tycker du om kaffe? JAAA!!

31. Vad dricker du till frukost? Juice, oboy, te eller kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Alla sidor, men mest på höger.
33. Kan du spela poker? Haha varje gång jag lär mig hur man gör, glömmer jag det igen fort. Så nej...
34. Tycker du om att mysa? Ja :)
35. Är du en beroendemänniska? Hahahaa.... nej jag tror inte det. Eller kanske. Twilight <3
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men jag vet att min lillebror känner tvillingar som fyller år på samma dag som jag.
37. Vill du ha barn? Självklart!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska, fast är inte så bra på spanska...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET OMG.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vet inte...
42. Äger du dyra smycken? Säkert något jag fått
43. Har du någon gång testat narkotika? nej :O
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haahaa.... hm... Fanny kanske :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Det i pannan som jag fick när jag var typ två tror jag.
47. Vad har du för ringsignal? "Full Moon" ur Twilight :D <3
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja :D
49. Flirtar du mycket? Haha, nej.... inte mkt :P
50. Vart togs din profilbild? I mitt kök

51. Kan du byta olja på bilen? Haaaaaah nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men jag satt i bilen när någon fick det.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Northanger Abbey av Jane Austen.
54. Läser du dagstidningen? Nej vi har ingen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha hur dansar man i en bil?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P1 i bilen nyss...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett ord från engelskaboken. Minns inte vilket.
59. När var du i kyrkan senast? På blidö... någon gång i somras, haha!
60. Vilka personer utmanar du: Alla som läser detta!
Wow. Det där var ju tråkigt. :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha, k'nner mig hedrad, du 'r den roligaste jag k'nner med hehehe xD <3 Jag vet , missade de åäö men orkar inte fixa det nu!

2009-09-25 @ 00:09:14
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0