E m m a -

Lilla Abella

Heej!

Det är så synd om Abella, hon har varit och opererat sig (kastrering) och igår när hon kom hem var hon alldeles vimmelkantig och vägrade äta. Hon bara satt och kunde knappt stå på benen. När hon satt i Nisses säng lutade hon huvudet mot sängen och typ försökte sova. Haha. Hon låg inte ens ner! Men nu mår hon bra och jag har lyckats få i henne fyra knortar (kattmatsbitar, för den som inte förstod)... Bara fyra, men ändå!

 

Idag klockan fem åker jag och pappa till arlanda och hämtar spanjoren som ska bo hos oss! Det ska bli så roligt att träffa henne! Och alla andra spanjorer såklart... :) Men nu måste jag äta, min mage låter som en bilmotor...

 

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

nej vad stackars!!!!! :(

2009-09-13 @ 23:42:22
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0