E m m a -

Weekend!

 
Heeeeej!
Åh vad jag är glad att det är helg! För jag har inga läxor, moahahahah!! Och så ska kusinerna (förmodligen) och farmor och farfar komma på söndag. Ska nog smsa någon och fråga om vi kan göra något, för jag har bara pluggat som en galning hela veckan! Har inte ens haft tid att göra någonting kul...! Störande. Eller var det i måndags jag träffade Anna? Eller var det förra måndagen? Haha, jag är helt borta...

Jag har förresten inte ätit godis sedan mitten av september. Jag har inte ens godisförbud... jag bara orkar inte. Haha. Vad är poängen liksom, när det finns godare saker (till exempel frysta jordgubbar) och det är inte ens bra med godis. Varför ska man äta det då, om man lika gärna kan äta frysta jordgubbar? Då får man vita tänder istället för finnar, haha! Man får alltså finnar av godis, men det vet väl de flesta redan. Särskilt choklad.

Men nu ska jag läsa min bok, mina mobilbatterier är slut, kan inte smsa buhuuu. ;o( Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

:O jag är godisberoende, hade aldrig klarat så länge XD

2009-10-16 @ 18:16:19
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

saknar det svenska godiset, de har inget gott godis här alls!!



btw, jag behöver hjälp, hur fixar man "water marks" till bilder?



pUSS

2009-10-19 @ 05:46:43
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0