E m m a -

Titta vad jag har!


... biljetterna till Muse konserten!!! Fatta vad glad jag är!! Synd bara att ingen av mina kompisar gillar muse :o( I alla fall inte som jag vet. Haha, Fanny gillar ju förstås Muse, men hon är ju inte ens i det här landet... Heh.

Vet inte så mycket om biljetter, så jag blurrade lite på alla nummer och grejor. Vet inte riktigt varför... Menmen ;o)

Så, hur som helst, idag var det skolfoto. Ledig dag, bara foto mellan 12.30 och 12.45. Haha, våran mentor satt på golvet framför klassen, det var lite kul. Hon tyckte det var väldigt spexigt, hon tyckte icke att vi skulle göra roliga miner också. Haha. Nu fick det räcka, typ. Jag tog inte ens något enskilt foto, skulle inte beställa det. Det var ändå inte meningen att man skulle göra det, det fick man gå till ett annat rum och göra om man ville. Kände att man lika gärna kan ta kort på sig själv... eller låta någon annan göra det.

Jag och mamma hittade hår-mojjigrejjer (som vi sa) föresten, hehe. Jag hittade en locktång i mammas låda och hon hittade ett våffelhjärn (inte till ätbara vofflor, utan till håret, haha). Fast vi bytte så hon lockade sig och jag våfflade mig. Sedan sa hon att mina våfflor kommer sitta kvar imorgon... shimatta! Japanska om någon undrar. Jag har börjat att säga en massa saker på japanska igen. Heh. Ingen förstår förutom jag. Och i skolan förstår Emilia. Men det är mest hemma jag gör det.

Men nu ska jag plugga matte! Talföljder är sååå lätt! mata atode. ^,^

Kommentarer
Postat av: Fanny

böööl vill ha en av dem... lite mera böööl

2009-10-22 @ 02:53:34
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

yay :D ska också se deom :D inte många dagar kvar nu :D

2009-10-22 @ 19:21:54
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: "emma"

Jag har platser i sektion A11 ^^ vem vet vi kanske ses där? :)

2009-10-24 @ 09:50:31
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0