E m m a -

Roligheter...



Godmorgon!

Så här kul hade jag och Tiger igår. Eller... egentligen var det idag. Klockan var väl kvart över tre på morgonen eller så. Visst ser Tiger trött ut? Eller så undrar han var i hela friden jag håller på med...

I'M A FRUITFLY!!!!!
...jag var trött...

Nisse och hans kompisar sitter fortfarande och spelar. Jag och mamma räknade ut att de har spelat i 18 timmar i sträck nu. Herre alltså. Fattar inte hur de fortfarande orkar hålla ögonen öppna. Framför datorn i 18 timmar! Gah!

Idag ska jag alltså plugga till matteprovet. Och biologiprovet... buhu, jag vill inte! Men jag måste, så det spelar ingen roll. Kanske går till biblan. Har ju fått en utmaning av en viss australienare. "Go to the library, find a book about Australia and read it. The whole thing." Damn! Orka hahaa. Men det är kul, så jag antar att jag tänker göra det. Fast jag kan ju välja en sån där med nästan bara bilder. Men nu ska jag nog klä på mig, hehe.

Vi hörs! ;o)


HAHA MINNEN FRÅN 3:e MARS!! NT-showen i skolan. Sitter och läser gamla inlägg, kan inte sluta skratta!!

"Sedan släppte de ner ballonger och jag och Fanny tog varsinn balong och döpte dem till Helmut och Märta. De bor i våra skåp."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0