E m m a -

Pluggpluggplugg


Hejhej!
Jag kom hem från stinsen för ett tag sedan, hittade en födelsedagspresent åt Nisse (fyller år på tisdag) i alla fall. Puh... det är sjukt svårt att köpa present åt honom. Och pappa. De vill liksom inte ha så mycket.

Ska återgå till pluggandet snart. Jag är väldigt stressad,hehe. Det blir nog plugg hela kvällen.

Gjorde yoga förut också, så man känner sig inte så stel precis, haha. Men nu ska jag fortsätta plugga. Ingen pluggtid imorgon inte, för provet är 8:20.

Vi hörs! ;o)

Updatering: HAHAHAHA jag höll i min lapp med en japansk sång på nyss när jag gick från mammas till mitt rum, sedan trodde jag att ja la den på min skrivbordsstol, men när jag tittade där någon sekund senare var lappen borta. Inte på golvet heller, ingenstans i mammas rum, ingenstans i mitt rum och ingenstans på vägen. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0