E m m a -

På biblioteket


Hej! Nu sitter jag på biblioteket och pluggar biologi. Eller, jag slutade just plugga, nu ska jag hem och äta lunch. Sedan går jag tillbaka hit. Det är väldigt tyst och skönt här, fast jag är ju inte ens på samma våning som barn- och ungdomsavdelningen, så det är inte så konstigt egentligen.

Titta vilka söta borders jag hittade på en speciell hemsida, hihi. Glitter Graphics är hemsidan. Finns hur söta saker som helst! Har mina favoriter. De kommer nog dyka upp en hel del, hehe. Men nu ska jag läsa lite bloggar när jag ändå sitter vid en dator. Plus att jag bara älskar den här skärmen, den är widescreen. Gillar biblans datorer. Just det! Jag har ju fått ett uppdrag! Nu gäller det att hitta en bok om Australien... hm...

Vi hörs senare!  ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0