E m m a -

Övernattning

Hej!

Idag började jag 12.40, lyx hehe. Matteprov första timmen dock. Men det var ju bara på talföljder så det gick bra. Fattade inte sista frågan, haha. Någonting med pi... heh. Får se vilket betyg det blir. Skiter i om det bara blir g, för jag har fått vg på alla andra prov ändå och det här är sista provet i matte C. :) Wiie.

 

Snart kommer väl pappa hem med sushi tror jag... hoppas det är snaart för min mage kurrar sjukt mycket. Det blir tidig middag idag för kvart över 6 ska jag iväg till biblioteket och övernatta med Twilightklubben där. Blir nog kul ;o) Känner inte direkt någon där, men det gör inget. Dumma Fanny som lämnade mig ensam i klubben haha :P Nä, skoja bara. Men nu måste pappa komma I'm starving!!!

 

Vi hörs imorgon! :o)


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: ska se dem i köpenhamn :D:D

2009-10-23 @ 17:08:53
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0