E m m a -

Torsdag


Hejhej!
Nu har vi fått tillbaka biologiproven. Jag fick g... buhuuu!! Två poäng ifrån Vg. Jag fick ju nästan Mvg på förra provet!? Men våran lärare är jätteflummig så frågorna var jätteflummiga och konstiga och man fattade inte alls vad det skulle vara för svar, eller överhuvud taget vad han menade. Typ alla frågade hela tiden vad han menade med frågan, eftersom han tydligen ville ha ett svar som krävde att man omformulerade frågan till någonting helt annat.

Till exempel, när man skulle förklara "Generna från två olika arter i en individ" (om jag minns rätt), då var svaret vad en individ med gener från två olika arter kallades. Men han hade ju frågat vad generna kallades! Helt sjukt...

Och det var massa saker med som vi aldrig hade gått igenom. En del saker hade han nämnt en gång, sedan stod det inte ens i boken. Som gulsot. Hur ska man veta det, om han bara säger det en gång och det inte finns med i boken!? Typ ingenting av det han sa att provet skulle handla om, fanns ens med på provet! Mattaku!!

Imorgon är det förresten övernattning på biblioteket med Twilightklubben! Ska bli kul :o) Sedan i övermorgon spelar Muse på hovet, wiiie!! Hittade en som gillar Muse förresten, typ inga vet vilka de är, haha. Emilia var det i alla fall, och hon ska kolla vad hon ska göra på lördag så kanske hon ska med. Får se hur det blir med det, annars antar jag att jag får gå med Nisse (som också gillar Muse, men inte verkar vara så intresserad av konserten) eller mamma. Haha... Men nu ska jag plugga matte, vi hörs! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0