E m m a -

Öga


Hej igen!
Jag skippade sista lektionen för jag mådde dåligt. Vi hade två mattelektioner i rad och efter den första kände jag att det skulle vara bättre att gå hem. Jag var helt vimmelkantig och var tvungen att sätta mig ned när vi gick ut i korridoren. Svimmig såklart... hihi, mitt lilla ord. Hatar lingonveckan.

Hos tandläkaren gick det bra, allting såg bra ut. Jag hade två mjölktänder kvar tydligen. Fast det sitter inga tänder under så de kommer jag inte att tappa. Alltså, jag kan ju slå ut dem eller något, men jag hoppas att jag inte gör det. Eller kan de bli lösa ändå? Jag tror inte det, det var inte var hon sa. Menmen :o)

Satt och lekte lite med fotografierpicnik och gjorde lite ögon. Vampyrögon, hihi. Sedan gjorde jag mig själv till zombie (gjorde mig till vampyr imorse, lägger upp på halloween). Det såg så läskigt ut! Lägger bara upp vampyrbilden på halloween. Hehe... Usch.

Men nu måste jag äta någonting, min mage låter nästan lika högt som en symaskin (heh). Nej, inte riktigt. Men vi hörs senare! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0