E m m a -

MUUUUSE IKVÄÄLL!!!!!!

AAAAAAH, JAG BÖRJAR SNART HYPERVENTILERA!! JAG SKA FÅ SE DEM LIVE!! MUSE MUSE MUSE MUSE!!! Halv sju ikväll... oh my!! Emilia kunde inte följa med och jag hinner inte hitta någon annan att gå med så jag får gå med mamma hahaha :P

Kom nyss hem från biblioteket förresten, övernattningen med klubben var hur rolig som helst! Vi började med att gå upp i personalrummet och göra klart banderollen (Fanny, jag gjorde klart din "stupid shiny volvo owner" i paljetter ^^) som vi ska ha på New Moon premiären. Några gjorde tröjor, jag skulle göra det egentligen men jag ändrade mig och kom på att jag ska ha min Twilightpremiär-tröja som Fanny gjorde innan vi skulle på smygpremiären förra året. Shit, fatta att det var förra året... ett år sedan! Ojoj.

I alla fall, sedan gjorde vi vargöron, stooora lurviga öron, och satte dem på diadem. Så nu kommer vi se jätteroliga ut på premiären, haha! Sedan gick vi ner i "sagorummet" och lade oss i sovsäckarna, åt chips & New Moon-godisar (!!! Jag fick en "forks" godis, haha) och tittade på Buffy the vampire slayer (det är faktsikt ett bra program, jag var lite emot det förut). Sedan låg vi väl och pratade ett tag innan vi somnade. På morgonen åt vi frukost uppe i personalrummet (hallonte är jättegott!). Precis innan biblioteket öppnade gick vi hem. Det stod en kvinna utanför och väntade på att det skulle öppna och hon tittade jättekonstigt på oss när vi kom ut där innan biblioteket ens öppnat med kuddar och stora påsar, haha.

Mitt rum ser ut som om ett galet troll har kommit in här och strött ut kläder över hela golvet... Faktiskt så är det ju sant. Om det galna trollet är jag. Vilket stämmer rätt bra, hahha. Så nu måste jag städa! Vi hörs! ;o)

Avslutar med min favoritlåt av Muse såklart.

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

gud vad kul med övernattning :D

2009-10-24 @ 16:16:07
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Miranda

omg avundsjuk :( jag vill också på konsert och muse som är så bra!!

2009-10-24 @ 18:09:31
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: charlina och elisabeth

va kul, hoppas du får de roligt ! :)

2009-10-24 @ 18:20:05
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh va kul :D Muse är härliga :) själv sitter jag och lyssnar på New moon soundtrack just nu :)

2009-10-24 @ 21:07:13
URL: http://matildakllman.blogg.se/
Postat av: matilda

sv- så lite så =)

åh haha nu är fanny avis :P

2009-10-24 @ 23:12:41
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0