E m m a -

MGMT


Gillar den här låten. Självklart är den med i Emmas höstmix! ;o)

Nattinlägg... Nisse och hans kompisar sitter fortfarande framför sina datorer där nere i källaren. Jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik som en liten galning. I love Spotify. Lite roligt, jag pratade med Justin vid fyra, fem sådär och då var det sent på kvällen down under. För en stund sedan loggade han in igen, då hade han redan sovit. Nu är klockan alltså halv nio på morgonen i Australien. Haha! Lite kul. Då satt jag alltså och drack kaffe och lyssnade på The Clash (och massa annat, men de var bäst av de som spelades) medan han låg och sov. Hahaha.

Men nu ska jag fortsätta med min spellista! Vi hörs! ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

åååh, MGMT är så bra :D<3

2009-10-10 @ 15:01:48
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0