E m m a -

Lördagsmys!


Hej igen!
Nu sitter jag vid matbordet och det är jättemysigt! Mörkt ute, och så har vi tänt ljusen på bilden och lagt röda höstlöv runt, det luktar mat och vi har ljudet av vattenfall och tropiska fåglar i bakgrunden. Urmysigt lördagsmys! Snart blir det wok med grönsaker, nudlar och tofu (ÄÄÄLSKAR TOFUUUUU)och sedan (snart, klockan åtta) ska vi bunkra upp med frysta jordgubbar och cola och sätta oss framför teven och se Godzilla. Hehe. Jag vet inte om alla kommer se den, men jag kommer definitivt göra det. Älskar filmer om dinosaurier, det är min lilla grej som ingen vet om mig. Haha. Älskar Jurassic Park eller hur det nu stavas. Fast har inte sett dem så många gånger. Älskar!

Men nu ska jag fortsätta med matten innan filmen börjar! Det här blir sista inlägget för idag, så godnatt! ;o)

PS. Nisse och hans kompisar spelade datorspel 22 timmar i sträck i igårkväll/eftermiddag, inatt, imorse, i förmiddags, och eftermiddags. Från fem igår eftermiddag till typ tre på eftermiddagen idag. De var alltså här i nästan ett dygn, haha!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: åå mys:)

själv kan jag inte ta såna bilder, har en kompakt kamera.

2009-10-10 @ 22:44:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: annapanna

Jag älskar också dinosauriefilmer :D!!!!

2009-10-11 @ 19:36:10
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0