E m m a -

Längtan


Hejhej!
Sitter på "lektion" nu. Webbdesign, fast läraren är inte i skolan så jag vet inte vad jag ska göra. Uppgiften idag är att make:a sure (hahahahhaa) att sidan kan ses från internet på en annan dator. Vad heter make sure på Svenska?? Jag vet hur som helst redan det, eftersom jag var inne på den hemifrån. Och jag har ingenting att finslipa. What to do?

Jisses vad fullt det var i matsalen idag förresten. Fick klämma in mig vid ett nästan fullsatt bord. Vi borde verkligen bygga ut matsalen här, det går faktiskt 2000 elever i skolan...

Åh, vad jag läntar till New Moon!! Alltså, när mitt studiebidrag kommer (19:e, trodde vi i alla fall, innan vi fick reda på att det är den 25:e) är det bara en måndad kvar till det som förmodligen kommer vara smygpremiären (som jag & Fanny gick på förra året, på Twilight). Fatta. EN MÅNAD! DET ÄR SJUKT! Längtan är obeskrivlig. <3<3<3 Jag kommer gråta. Och skrika. Som förra filmen. Hihi. Oh My God.

En månad och 15 dagar...


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

ååh, håller också på att göra en hemsida just nu :D

2009-10-05 @ 18:11:04
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0