E m m a -

Laleh - November



Lyssnar mycket på den här låten just nu. Visst är den bra? Har en känsla av att jag kommer ha den spelande hela kvällen (tills vi går), haha.

Snart ska vi över till Harriet och Thomas för att Nisse och hans kompisar inte vill ha oss här, haha! Blir ju kul att komma ut ur huset ett tag. Fast jag får inte lyssna på musik :( Min mp3 har inga batterier. Hoppas de spelar nåt, annas blir jag ledsen, haha. Fredagkväll utan musik är ingen fredagkväll, om ni frågar mig. Men nu ska jag hitta lite bra låtar och sätta ihop en höst-spellista. Vi hörs! ;o)

Kommentarer
Postat av: LIENE

aaw tack så jätte mycket:D

kram

2009-10-09 @ 20:42:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0