E m m a -

IT'S OVER!!

Hejhej! Nu är biologiprovet äntligen över! Ikväll ska jag baaara ta det lugnt! Hihi, ska sitta på biblioteket efter skolan. Hahaha bok-nörd... älskar biblioteket.


Jag är jättesugen på kaffe förresten fast jag har inga pengar. Bara på kortet men de ska sparas minsann. Kaffebilden ovan ser ju nästan ut som glass. Åååååh, kolla vad gott det ser ut, hihi. Eller kanske chai-latte skulle vara godare... haha, vad håller jag på med, jag kan ändå inte köpa det. Menmen, a girl can dream, right?

Så nu har jag webbdesign, sedan matte, sedan hem. Älskar mina korta dagar, heh. Alla utom måndagar är ju halvdagar, men det vet jag att jag har nämnt förut.

Är inte den där kaffebilden lite störande efter ett tag hahaha?

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sedan lektion. Vi hörs! ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

chai latte är sååååå gott!

2009-10-15 @ 17:28:58
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

WOW EMMA!!! älskar den nya designen!!!



Vill du veta en sak? Du är en av de, jag måste erkänna, få personer jag VERKLIGEN saknar. Speciellt när jag läser din blogg. Det känns som att jag kan se mig själv där haha, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Allt är så normalt men samtidigt börjar allt förändras....hahaha deeeep right? xD haha, nej men ibland så känner jag bara att jag vill koma tillbaka till Rudbeck. Inte Sverige men Rudbeck, jag saknar verkligen skolan xD

Sedan önskar jag att vi kunde ha fått iallafall lite höst. Såg den där uuuunderbara bilden av fotbollen och alla färger!!!

Okej, nu tror jag att jag är klar hehe, men tro inte att jag har hemlängtan för det har jag inte hehe, vilket är vääldigt konstigt, tre månader utan någon hemlängtan hehe....



Iallafall, meningen med detta meega inlägg var att jag saknar dig SUUPER mucket och du får inte förändras för mycket haha xD

2009-10-16 @ 06:34:04
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

WOW EMMA!!! älskar den nya designen!!!



Vill du veta en sak? Du är en av de, jag måste erkänna, få personer jag VERKLIGEN saknar. Speciellt när jag läser din blogg. Det känns som att jag kan se mig själv där haha, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Allt är så normalt men samtidigt börjar allt förändras....hahaha deeeep right? xD haha, nej men ibland så känner jag bara att jag vill koma tillbaka till Rudbeck. Inte Sverige men Rudbeck, jag saknar verkligen skolan xD

Sedan önskar jag att vi kunde ha fått iallafall lite höst. Såg den där uuuunderbara bilden av fotbollen och alla färger!!!

Okej, nu tror jag att jag är klar hehe, men tro inte att jag har hemlängtan för det har jag inte hehe, vilket är vääldigt konstigt, tre månader utan någon hemlängtan hehe....



Iallafall, meningen med detta meega inlägg var att jag saknar dig SUUPER mucket och du får inte förändras för mycket haha xD

2009-10-16 @ 06:34:57
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0