E m m a -

Fullmåne



Hejhej!
Anna gick hem för drygt en timme sedan. Vi pluggade ju inte som vi sa att vi skulle göra, haha! Men vad kan man vänta sig... istället gjorde jag en ny design åt henne! Ska visa den imorgon :o) Svart och vit, enkel, blev den. Jättefin! Nu hinner jag inte visa, för jag måste plugga. Ska kunna två sidor ur biologiboken utantill tills imorgon. Kanske borde börja nu...

Det är fullmåne ikväll förresten. Fanny kan inte sova då, hihi. Men det kan jag. Bara för att jag sa så kommer jag säkert inte somna... Det var så otroligt fint förut när himlen var blålila och fullmånen var helt gul och skarp. Jätte coolt!

Men nu ska jag plugga! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0