E m m a -

Friday

Godmorgon!

ÅÅH! Det går fortfarande inte att lägga upp bilder! Så jobbigt! Jag längtar tills internet fungerar på min dator igen, då kan jag faktiskt lägga in tre bilder utan att den andra bilden krånglar.

 

Så, idag har jag halv skoldag, dvs jag börjar 11.35 och slutar 4. Bara tre lektioner. Sedan helg!! Jippie! Vet inte vad jag ska göra i helgen... måste nästan ringa någon, jag känner mig sjukt osocial. Har pluggat som en liten galning i veckan, haha. Imorgon hade jag i alla fall tänkt gymma. Vet inte om jag borde, men vill gå på stan... heh.

 

Men nu ska jag kolla sl.se och göra mig i ordning,

 

vi hörs! ;o)


Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

sv, hehe tyckte ocks[ det var lite coolt xD

Självklart blev du den roligaste personen hahahaha...



btw, läser allt på din blogg, hinner bara inte kommentera allting! :D



Miss u! ♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-02 @ 19:48:41
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv, hehe tyckte ocks[ det var lite coolt xD

Självklart blev du den roligaste personen hahahaha...



btw, läser allt på din blogg, hinner bara inte kommentera allting! :D



Miss u! ♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-02 @ 19:49:58
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0