E m m a -

Dumma blogg.se

ÅÅH! Jag blir såå irriterad på blogg.se! När den går ihop med min mammas dator och skapar en pakt som gör att jag inte kan lägga upp bilder. De är så dumma mot mig :o( Mammas dator och blogg går inte så bra ihop tydligen, bilderna vill bara inte.

 

Jag har kollat upp tiderna på Friskis & Svettis här i Sollentuna nu och man kan komma vilken dag som helst, i stort sett när som helst (inte på natten då, haha). Det ska bli skönt att äntligen träna lite, nu när jag har en sån där "hata-jogging" period. Sådana är faktiskt sällsynta, men det inte ofta jag orkar sticka ut och springa. Usch vad jag hatar det där utslitna uttrycket. Sticka ut och springa. Sticka ut och kuta. Du, Emma, ska du inte sticka ut och springa?? Nej! Hehe... På Blidö = helt okej. Här (tråkigt)=inte okej. Men jag antar att det är dålig/tråkig inställning eller nåt.

 

Det blev pizza från rosabella ikväll, eftersom mamma var på stickkurs i stan. Usch, vad äckligt det var. Fett och äckligt. Men allvarligt, jag vet inte var som händer med mig. Blir äcklad av godis och snabbmat. Kanske av mig själv? Finns i och för sig ingen större anledning. Men ändå, haha.

 

Men nu ska jag visa mamma min hemsida från webbdesignen! Vi hörs imorgon!

 

Godnatt! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0