E m m a -

Snacka om motvind...

Men aaaaaaaaaaaah!! Det går fortfarande inte att lägga upp bilder!! Varför, varför, varför?? Så nu blir det väl tråkiga inlägg ett tag... GAH!
Det här blir ett argt inlägg (varning!). Jag är sååå arg! Hur kunde Juryn inte välja Moa och Clara som wildcards? Hur kunde de välja de där tråkiga, dåliga människorna istället!?? Jag vill bara gå dit och skaka lite vett i deras huvuden! Ååh, jag blir så arg! Hur kunde de!?
Hehe.. förlåt för det där ;o) Jag var tvungen att skriva av mig lite. Är inte riktigt nöjd än, skulle vilja skriva ett hatmejl till idol-juryn, men jag antar att jag borde låta bli, haha!
Jag hittade ett par jeans i en tidning, från Cubus, men nu finns de tydligen inte ens. Jag blir så arg! Varför är allting emot mig idag?? Haha...
Synd att jag inte kan lägga upp bilder, jag hade tänkt visa lite jeans... well, well... Vi hörs imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0