E m m a -

Busungen



Hejhej!

Nu har jag skrivit på min engelskauppsats (dock inte klar) och pillat lite med bloggdesignen. Nu kan jag lägga upp bilder i 600px istället för 500! Jippie! Alltså mycket större! Hihi. Menyn blir ganska smal, men det är lätt värt det. Och jag ska förkorta texten om mig själv lite, hehe. Det ser skumt ut.

Abella har följt efter Tiger som en liten galning nu ikväll, inte precis till hans förtjusning. Hon lugnade dock ned sig och gick och lade sig i korgen som farmor och farfar hade lagt plommonen i. Fick ingen bild på det... Men när hon låg på mattan lyckades jag knäppa några stycken!

Men nu är maten klar, så vi hörs imorgon! ;o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka gulliga bilder på Abella

2009-10-06 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0