E m m a -

Boots



Här är en bild på mina nya kängor från Vagabond. De var rätt dyra... fast jag betalade inte själv, hehe. Lyx. Allt annat brukar jag dock betala själv. Nästan.

Usch, vilket kallt höstrusk det är ute nu förresten! Det kom en så kraftig vind förut att jag började rulla bakåt på cykeln, haha! Det är förresten vääldigt svårt att cykla i tajt kjol (inte av stretch-material precis), vilket de flesta säkert vet.

Mitt internet funkar förresten! Yes, yes, yes! Åh, vad jag är glad. Alltså, bilder helat iden! Woohoo! Nu slipper jag mammas dator! Mamma skulle säga "Nu får jag min dator för mig själv!". Jag måste ju inte använda datorn... Men man vill ju.

Åh, vad jag vill ha små mocka-liknande vantar. Hittade jättefina lila från Accent för 149 kronor bara. På H&M fanns det mindre fina för typ 249...

Men nu ska jag läsa massor av bloggar, vi hörs senare! Huu vilken läskig grå utsikt jag har från mitt fönster. Ciao! ;o)


Uppdatering:

AAAAH STYCKINDELNING FUNKAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0