E m m a -

Blodprov på biologin!

Hejhej!

Så, rubriken avslöjar ju vad vi gjorde på biologin idag... vi stack oss i fingret och klämde ner blod i droppar av anti-B och anti-A. Vi skulle alltså få reda på våran blodgrupp. Jag, lilla svim-fia (som aldrig har svimmat, bara nästan, en hel massa gånger...), blev såklart svimfärdig och fick lägga mig på soffan i lärarrummet... Som Bella i Twilight hihi! Fast det är inte med i filmen...

 

Något mer har väl inte riktig hänt idag, jag får skriva senare igen.

 

Vi hörs! ;o)


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

den scenen saknar jag faktiskt lite från filmen ;)

2009-10-01 @ 22:19:41
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0