E m m a -

Beautiful day! (not)


Bild från när vi eldade kvistar och grenar och grejjor i Skärmnäs i somras (röken på bild). Kanske inte världens finaste bild, men jag gillar den!

Halloj
Kom hem för ca 3 timmar sedan, har suttit framför tv:n och tittat på Buffy the Vampire slayer. Inte jättebra serie, men vill ju inte fatta noll på övernattningen med twilightklubben, det blir inte så kul. Åh, jag har inte berättat om det där, ellerhur? Det ska vara övernattning här på Sollentuna bibliotek den 23:e med Twilightklubben (B.A.T) och vi ska titta på Buffy, göra B.A.T tröjor och diadem med vargöron (hihi, New Moon!), fixa med banderollen, och en massa annat kul säkert. Längtar! Det är ju första dagen på höstlovet på sätt och vis, egentligen är ju det på måndagen därefter.

Iskallt idag förresten! Ska börja använda riktiga vinterjackan ett tag...

Så, för en stund sedan satte jag mig och pluggade lite biologi. Går väl bra... genetik är väldigt intressant, men det är så otroligt mycket bara. Ska fortsätta plugga så fort jag skrivit klart här. Är sjukt trött så jag kommer nog somna bums ikväll. *SMACK* kommer det säga, sedan ligger jag och snarkar. Och sova som en stock kommer jag göra. Och sedan inte vilja vakna i morgon bitti. Hehe, ser inte fram emot den där känslan. "Neeeeeeej, jag måste gå upp!! Skiiiiiit!". Så är det alltid nu för tiden. Förut var det "Åh! Morgon! Yay!" *hoppar upp ur sängen*. Men inte nu inte, haha... No more... eller, kanske. Är sjukt skoltrött. Fast det är ju kul. HATA PROV! Men vi hörs! Inte ikväll tror jag, för det får jag inte. Måste plugga (biologiprov på torsdag).

GODNATT! ;o) (Ooooja, jag kommer ha en gooood natt. Sova sova sova sova sova...)

PS. OH-MY-GOD. Såg bilder från Eclipse (tredje Twilight-filmen för den som inte vet) och alla Twilightfans kan ju fatta att man blev huuuuuuur glad som helst!!! OCH... KAN INTE BESKRIVA! OH MY!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

bilden på bella och edward på "the medow" <3333 (kommer inte på vad de säger på svenska XD har blivit de-engelska-twilight-böckerna-skadad)

2009-10-14 @ 17:13:27
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0