E m m a -

1 timmes sömn...

Hej! Eller kanske godmorgon...
I natt kunde jag inte sova av någon anledning. Jag somnade kanske vid fem någon gång så jag sov väl i ungefär en timme. Sedan när jag vaknade var jag hur yr som helst och allt snurrade och jag mådde illa. Tvingade i alla fall i mig ett par klunkar te och en macka. Tog med en macka till skolan också, som jag ska äta som lunch. Den var egentligen extra frukost, men nu när jag ändå har den slipper jag ju den enorma matkön och bristen på platser där inne. Jag och min trötta hjärna (och kropp) skulle nog inte klarat ens det, haha!

8:20 hade jag alltså matteprov. Det gick väl sådär... men vad kan man vänta sig när man fortfarande är yr och bara har sovit en timma? När det var över tänkte jag "Yes! Över! Vanliga lektioner nu då". Men nej. Då skulle vi ha läsförstålse (nationella prov) i engelska. Skit, sa jag då. Det gick väl ganska bra. Bättre än matteprovet, men engelska är ju mitt bästa ämne också... får nog inte Mvg på det där provet ändå, haha.

Nu står jag och äter ett äpple. Var jättehungrig. Mattelektionen (tredje timmen idag, suck) börjar om tjugo minuter. Har bestämt mig för att pina mig igenom alla lektioner idag. matte, webbdesign och Biologi kvar. Slutar fyra. Kämpar på här, haha. Vi hörs när jag kommer hem! ;o)

Oj det där blev ett riktigt skol-inlägg...


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

det var ett litet pysselpaket ^^ så var det typ stearinplattor och stearinpulver och så ;D

2009-10-12 @ 14:18:00
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0