E m m a -

Vill ha juul, juuul...

Hejhej!
Åh vad jag längtar till julen! Bara 29 dagar kvar till julafton nu! Hehe. Längta, längta. Hoppas jag får ett mikroskop, hihi ^^

 

Jag hittade ett armband förresten, när jag letade efter julklappar (och en gigantisk, jättemysig kofta för 99 kr, rea), gissa var jag hittade det? Skäms nästan för att säga det... kappahl! Haha, gick in för att titta på julklapp åt lillebror (hemligt, hemligt... han läser ändå inte min blogg) och så såg jag det och tänkte "WAH!". Sedan *poff* så var det mitt, hihi. Nu låter det som om jag är värsta slösaren, haha...

 

Jag har i alla fall hittat julklappar åt Vera, Agnes och mamma. Tjejer är lätta att hitta presenter till, men killar... *suck*. Har till exempel ingen aning om vad jag ska köpa till kusinen David. Om ni läser detta får ni gärna tipsa mig, hehe... Åh, det är så kul att köpa presenter! Vill göra det nu! Ska köpa åt Fanny också. Undrar vad det blir... får se vad jag hittar.

 

HAHA, det är någonting jättekonstigt på svt2. Först såg det ut som en amatörfilm som typ skulle vara lite läskig, sedan satt det bara två gubbar i fåtöljer och pratade om Afrika och vad som skulle hända om det torkade sönder... hmm...
Vi hörs imorgong! Typiskt, då måste jag skriva labbrapport och göra matte... Kanske får en till läxa också... menmen, sånt är livet när man går natur ;o)

 


NT-showen är förresten i full gång. Stod en rykande bil på skolgården. Inte många som förstod att det inte brann på riktigt. Hallååå, det var ju vit rök, inte svart? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0