E m m a -

Twilight-tidning!

Hejhej!
Idag har vi varit och cyklat runt Säbysjön i Järvafältet. Väldigt härligt, och fint såklart. Sedan kom vi hem, pluggade lite, sedan skulle jag och Nisse iväg och handla för att vi ska göra fars dag-middag medan pappa hämtar mamma på flygplatsen (Har varit i Umeå). När vi var på ICA såg jag denna vackra tidning, hihi! Jag sprang genast fram och la den i korgen. Hehe... På bilden är den spegelvänd förstås. Och gud vad liten jag ser ut. Menmen :o) Nu måste vi laga middag, spenatpaj blir det, sedan stekta bananhalvor med glass och chokladsås till efterrätt. Kameran har slut på batterier, ifall någon undrar varför gotlandsbilderna aldrig kommer :o)
Hörs! ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

den tidningen har jag med ;D

2009-11-09 @ 14:40:45
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0