E m m a -

Tuesday


Hejhej!
Sitter på webbdesignen nu, läraren har gått ut (betygssnack), och jag är färdig med uppgiften, så nu har jag en timme kvar av ingenting att göra... hm...

Har bara tre lektioner idag i alla fall, skönt för jag är så trött. Men måste plugga när jag kommer hem... Inte bara plugga i alla fall. Det orkar jag inte, hehe.

Förresten, biljetter till NT-showen kostar 100 kronor!? Jag kan inte köpa det! Får nöja mig med att gå på sena lunchblocket på fredag i stället för på kvällen. Till den som är gratis får vi biljetter idag på mentorstiden. Ville väl se hela, men jaja, jag får i alla fall se en del. Hehe, fyskiken kommer vara inställd på fredag :o) *glad*

Visst är den här bilden på Bella och Edward fin? Vet inte vem som har gjort den, den är från google. Hittade den i mina bilder på den här datorn. Men nu ska jag läsa bloggar, vi hörs senare! Snart ska jag börja fotografera igen förresten, kameran har varit på laddning. Och nu har jag tid!

Förresten, hittade den här dödskalleringen på glitter. Vill ha! 79,50 kostar den.


Kommentarer
Postat av: nicole

Hello :)

Allt bra med dig idag?



love/nicole

2009-11-24 @ 14:53:13
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tuff ring.

2009-11-24 @ 18:42:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0