E m m a -

Torsdag

Hejhej!
Jag glömde skriva igår, hehe. Jag träffade inte Anni, jag kom på att jag hade läxa. Men iag ska jag i alla fall träffa Anna (andra Anna) på östermalms torg. Måste titta på jeans. Och köpa I <3 Vampires tröjan på Gina Tricot (med ett rött äpple istället för hjärta) hihi.

Det snöar ju förresten, men det är snöblandat regn så jag hatar det eftersom det inte kommer lägga sig på marken... Suck. Det ska ju snöa på riktigt om det ska snöa över huvud taget ju! Stackars pappa gillar inte vintern, haha... Just nu gör inte jag det heller, det är bara pissväder.

Så, nu är jag färdig med webbdesignuppgiften och lektionen har varit i en halvtimme. Vad ska jag göra i en halvtimme? Hm... läsa bloggar kanske. Vi hörs när jag kommer hem! :o)

Hihi, titta vad jag hittade!
Fast Breaking Dawn finns inte med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0