E m m a -

Tisdag

Hejhej! :o)

Idag fortsatte vi med labben på biologin. Att dela DNA med hjälp av en restriktionsenzym alltså. Haha, det var någon av de där kemikalierna som man absolut inte fick få i ögonen, för då fick man gå runt med blåa ögonvitor resten av livet.. hehee....kul... Tur att ingen fick det i ögat då ;o)

 

Nu ska jag plugga biologi egentligen... hm... kanske borde fortsätta med det så att jag kan städa sedan. Tyyypiskt, det är prov på torsdag och jag är inte precis på plugghumör. Jaja, nog med skolprat. Det är bara tio dagar kvar till premiären!!! AAAH!! New Moon!!!! Jag håller ju på att läsa om hela serien och nu har jag precis börjat läsa på NM. Wiiie!

 

Förresten, Emma tror att hon också har Anna som lärare i kemi B! Det betyder att vi kanske kommer hamna i samma grupp! Tur att man känner någon då, annars blir det störande. Fast bara till en början i och för sig. Men nu ska jag fortsätta plugga. Virus är DNA på vift... bra början, jag är redan uttråkad. Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0