E m m a -

Smycken






Älskar de här! Vill ha, vill ha! Men det har jag inte råd med just nu, julklapparna ska köpas denna månad ju. Alla är från cocoo.se.

Sitter på webbdesignen just nu, jag fick Mvg på provet, jippie! :o) Fysiken har jag haft (första lektionen) och det var nästan bara killar i gruppen! Känner väl tre personer där, men bara två jag har pratat med (förutom om skolan).  Får se vilka som är i min kemigrupp, det är nästa lektion. Förmodligen är ju Emma där, som jag har nämnt, hoppas det... vill känna människor i gruppen! Haha.

Är fortfarande galen i svart. Undrar om det bara är en liten period, hoppas inte det. Vi hörs! ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

skitfina :D Har ett som liknar det med nitar :)

2009-11-16 @ 16:51:34
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag trodde verkligen att vi skulle vara i samma grupp! :O:O

2009-11-16 @ 17:29:40
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0