E m m a -

Skola igen.....

Godmorgon :o)
Jag skulle egentligen vara i skolan nu, men jag hade ont i magen och var svimmig (som jag kallar det, haha). Dumma låga blodtryck. Så jag hann inte åka till skolan i tid till första lektionen som är till 10:10. Men jag ska gå på engelskan, 10:25 och så hoppas vi att jag mår bra nog att gå på resten av lektionerna. Inte svimma, inte svimma... Vi ska klippa DNA på biologin, det får man ju inte missa heller. Sedan kanske jag måste gå på webbdesignen... jaja, vi får se hur det blir.  Jag mår bättre nu. Sedan efter skolan kommer Sofia hit, och jag måste plugga lite biologi... Det är faktiskt prov på torsdag och efter idag har jag bara två dagar kvar att plugga, det börjar bli panik nu, hehe... Vi hörs senare! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0