E m m a -

Poseidon

Hej! Sitter och tittar på Poseidon på femman, det är såå spännande! Aaaah de spolas iväg! Hahaha! Men nu tog nästan det spännande slut... Älskar det där ljudet när båten sjunker. Ungefär sådär som en val låter. Det är läskigt men jag älskar det. Skulle nog bli livrädd om jag hörde det i verkligheten dock...

 

Haha, alla de där personerna som överlevde Poseidon som sjönk, kommer bli förkylda nu, hihi... stackars dem... Jag är så glad att jag inte är förkyld... Jahopp, vad ska jag titta på nu då? Idol eftersnack! Stackars Rabih, jag gillade honom. Fast nej... inte sångmässigt haha. Han var gullig. Men det var tur att han åkte och inte Mariette! Fast jag tyckte att Eddie skulle åka ut... Nehepp, nu ska jag titta på One Tree Hill (streaming). Vi hörs imorgon! :o)

 

Det här blev ett konstigt inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0