E m m a -

Save your heart

Save your heart
for someone who leaves you breathless
and I know that you're scared
seems like someone said you had it in you
all along you said you knew this was wrong
but still worth dying for

 

Nu har vi bakat klart här och alla delarna ligger på en bricka. Det blir en liten gullig stuga med förstukvist och massa pynt på. Mamma håller på att slänga ihop lite glasyr, så snart ska vi göra huset så fint, så fint. Undrar om det blir middag idag, haha! Det är helt kaos i köket och alla är upptagna. Ingen tänker på mat. Det blir nog hämtpizza. Blää, jag ryser av bara tanken. Men det går väl an om man är hungrig. Huuga! Nej usch. Aja, vi har väl inget val ifall ingen orkar laga mat.

 

Oj! Måste ju läsa femtio sidor i den tråkiga engelskaboken också, det hade jag glömt... oups. Har målat naglarna, hehe. Kanske borde ha läst. Hade ju tänkt skriva på labbrapporten i helgen också, men nej, så blev det inte. Får säga till läraren att det har varit mycket, vi har ju ingen deadline. Men nu ska jag läsa då... *suck*.
Godnatt! ♥

PS. Fanny, jag hittade en julklapp till dig! Hihi, så nu skickas den snart iväg! Om jag inte vill hitta någonting mer också... får se! :)

Uppdatering:
Jag har fått jättebra idé till en bloggdesign! Yaay! Får se hur det blir, hihi. Kommer nog fila på den på min designblogg innan den hamnar här. Nu ska jag sova... är så trött. ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

iihh!! hehe, jag har hittat din med, den skickas iväg på tisdag om jag får din adress :D



sv, vi åker i april, 26e tror jag att det var :D!!!

2009-12-07 @ 03:13:12
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0