E m m a -

Nittonde November

Hejhej! :o)
Har gått runt i centrum lite, de har ju byggt ut det så sjukt mycket! Det finns otroligt många affärer och det är jättesnyggt! Ska julklappshandla där i helgen.

 

Abella fyller ju ett år idag också, hihi. Hon ska få grädde.

 

Lång dag i skolan idag :/ Konsigt nog har jag lust att plugga nu... måste skriva labrapporten till labben vi gjorde i kemin idag. Sedan ska jag läsa fysik. Vi hörs imorgon! :o)

Uppdatering: Jag läste förresten i en tidning idag att det finns en speciell sorts apor i Japan (makaker) som började bada i en varm källa i "helvetesdalen". De införde en badkultur bara för att de hade sett människor bada där. En badkultur! Jag blev hur fascinerad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0