E m m a -

New Moon

Jag... kan inte riktigt tänka klart just nu... det var obeskrivligt, jag grät så att mitt ansikte var helt blött och mina händer var blöta och jag tror inte att jag riktigt har förstått att jag faktiskt har sett den... har jag verkligen det? Ojojoj... den där filmen var typ sjuttioelva miljarder gånger bättre än den första... helt obeskrivligt. Totalt obeskrivligt. Truly. Nu ska jag sova... om jag kan... jag kan inte se någonting utan att tänka på New Moon... imorgon vaknar jag nog och inser vad som har hänt. Och jag vill se den igen, nu, nu, nu!!!!!!... ojojoj... herregud... jag är helt borta... godnatt...
PS. Jag vann en Twilight-filmaffisch (sån där stor) när de drog lott bland stolsnumren. Men jag har ju redan en, så jag gav den till en annan i klubben.

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

SV: ELLER HUR? SKA SE DEN IMORGON IGEN ^^ NÄR JAG SKULLE SOVA KUNDE JAG INTE DET, VAR HEEELT SPEEDAD XD

2009-11-21 @ 11:22:33
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0