E m m a -

Nej! Jag kommer frysa ihjäl!

Hejhej!
Vi har just tittat klart på The Day After Tomorrow här (den går tydligen på teve nu också, men vi hyrde) och jag måste hela tiden påminna mig själv om att det faktiskt inte är på riktigt. Haha, höll på att skriva en kommentar till Fannys (som är i USA) blogg och fråga om det fortfarande var helt igensnöat hahaha. Som om hon hade kunnat svara om det var det! Dessutom var det ju bara i filmen... Måste försöka inse det, hehe.
När jag skulle vädra mitt rum nyss tänkte jag, "men nej! Jag får inte öppna fönstret, jag kommer frysa ihjäl!"
Snacka om inne i filmen...

Vi tittade på Mansfield Park tidigare också. Den var väldigt bra faktiskt. Men jag var inte förvånad, Jane Austens böcker är ju bäst.
Haha, snacka om coincidence att day after tomorrow gick på teve samtidigt som vi såg den! :P Nu kan jag se slutet igen, det är en timme kvar på den som går på trean, haha! Vi hörs imorgon, ;o)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

den är jättebra :D

2009-11-15 @ 16:15:52
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah Emma xD Andas in...andas ut, det är bara en film!! hahaha och om du mår bättre så är jag inte insnöad haha xD <3<3<3

2009-11-17 @ 00:58:14
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0