E m m a -

Lördagskväll

Godkväll (haha)
Jag hoppar omkring i hela huset just nu, för det spelas så bra musik, hihi. Den här låten tillexempel. Kanske anledningen till att jag gillar den så mycket är för att jag har växt upp med den spelandes, haha. Och nu spelas Muse också! Jag kan i och för sig byta låt när jag vill, men mammas spellista är bra! :)

 

Vi har handlat lite julsaker idag. Fikon, saker till pepparkakshus, glögg & julmust. Sedan ska vi äta plocksallad till middag med gott bröd och minitomater i ugnen. Sedan får vi vääärldens godaste efterrätt. Nämligen kokosglass med passionsfrukt! Och ost och kex såklart. Sedan ska jag titta på Eragon som går på fyran. Har redan sett den, men det var så länge sedan. Och det gick inget bättre... hehe. Men jag har för mig att jag tyckte den var bra.

 

Hörs imorgon! Hoppas jag vann Fokis tävling! Annars är det någon annan som blir lika glad som skulle blivit, och det går väl an ;) Haha.
Kramar

 


PS. Det går inte att ladda upp bilder :( Och jag som ville lägga upp fler kittelfjällbilder...

Kommentarer
Postat av: anna

Jah har inga pengar på min mobil så jag har inte kunnat svara på ditt sms!!!!!!!!! Jag har jättemkt i skolan nu, men vi kanske kan ses en snabbis på tisdag eftermiddag eller så??? :)

2009-11-28 @ 19:11:45
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin blogg :)



Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen och andra saker som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-28 @ 22:51:39
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0