E m m a -

Kolsvart!

Hej igen! :o)
När jag och Emilia kom ut ur skolan konstaterade vi att det började bli mörkt. När jag gick från sollentuna station var det mörkt, när jag hade kommit halvvägs var det i stort sett kolsvart... herregud! Mörkret kommer klockan fyra, det börjar verkligen bli vinter nu, hihi. Jag glömde kofta och halsduk idag så jag frös jäääättemycket!! Vantar var det enda jag hade. Och jacka förstås, hehe. Men det räckte liksom inte.

Nu kan snön komma tycker jag.

Det var så roligt på biologilektionen idag när Per (läraren) pratade om liv. Konversation:
Per: Vad är skillnaden mellan växter och djur?
Elev: Växter är gröna.
Per: Okej. Nu målar jag mig grön. Är jag en växt?
Elev: Nej, du är hulken.


Men nu ska jag sätta mig framför teven med en filt och en kopp te och plugga lite. Hehe, bra blandning... Plugg och teve. Men det får funka, det har det gjort förut. Varför svarar ingen på sms??? Känner mig ensam :'( hihi.

Förresten, här är bilden på mig som vampyr (gjort på picnik) som jag tänkte lägga ut på allhelgona men icke, för då hade jag bloggtorka. :)

Jag vet, den är inte särskilt bra gjort, hehe... Men det är väl vad som förväntas av picnik? Och mig...

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hmm aldirg smakat chaite, bara chailatte:P

2009-11-02 @ 21:13:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. tack =)



cool bild! Nu är det ju inte långt kvar till premiären av New Moon antar att du redan har biljetter ;) ?

2009-11-02 @ 22:05:39
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0