E m m a -

In School

Heej! Sitter på webbdesignen. Har haft fysik nyss, jag var tvungen att tänka lite för mycket. Det var lite jobbigt för den här tröttmössan. Haha, jag tog det där ordet från Anna! Det är så roligt. Tröttmössa. Hihi

När jag kommer hem ska jag fixa med det sista på den nya designen. Det blir en typisk fotoblogg. Man kan ha stooora foton! Me gusta, hehe. Svartvitt blir det, men jag är i en svart period (haha, färgmässigt alltså! Inte psykiskt...) så jag gillar den. Det är väldigt bra att ha en designblogg där man gör designen. Verkligen ett tips. Och några textfiler där man sparar både html-och css-versionen av designen ifall man vill ha tillbaka sin gamla.

Men nu börjar lektionen, lägger in en bild när jag har fixat designen!
Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0