E m m a -

HERREGUD HERREGUD HERREGUD HERREGUD!!!!!!!!!!!


JAG KOMMER SPRINGA IN I ETT TRÄD!!!
Jag är så hyper nu att det är helt sjukt!!! Jag springer runt och tappar saker (tappade posten på Abella nyss) och springer in i saker och är helt borta, HUR SKA DET HÄR GÅ!??? KOMMER JAG ENS TA MIG LEVANDE FRAM TILL BIBLAN tio minuter bort!?? Jag lovar att jag kommer springa in i något (eller någon, men det har jag redan lyckats göra bara på väg från bussen...). Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Just nu sitter jag och skriver som en galning på tangentbordet så att det blir felstavning hela tiden, så det tar tusen år för mig att skriva det här inlägget OH MY GOD!!!!!! DETTA ÄR SJUUUKT OH MY OH MY OH MY!!! WAAAAAAAAAH WAAAAAAH WAAAAAAH WAAAAAH IIIIIH IIIIIIIH IIIIIIIH IIIIIIIIH IIIIIIH
HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOOH MYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOSH!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAH WAAAAAAAAAH WAAAAH!!!!!!
... och det här handlar om New Moon som jag ska se IKVÄLL om någon undrar... ;)
Men shit shit shit shit shit, JAG KAN INTE LUGNA NER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej, nu tycker många säkert att jag är helt totalt galen (och det är jag också, obviously...) men jag vet faktiskt inte själv hur de där böckerna kan göra såhär med mig, jag blir helt freaky. Och jag är ICKE en av de där Twilightfjortisarna som såg filmen, tyckte att Edward var snygg och blev galna i Twilight. Jag läste dem innan jag ens visste att det skulle bli filmer. Läste dem innan hysterin började, just for the record. Och all engelska kommer ifrån att jag hade engelskalektion nyss ;o)
OH MY GOD!! NU SKA JAG DUSCHA, SEDAN IVÄG TILL BIBLAN!! OMG OMG OMG!!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

VAR PRECIS SOM DU IGÅR. KOLLADE FEM GÅNGER OM JAG HADE BILJETTEN OCH VAR HELT SPEEDAD XD

2009-11-20 @ 16:56:39
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0