E m m a -

Hemma från stan

Hej igen! :o)
Jag kom nyss hem från stan, jättetrött i fötterna (inte så smart att ha klackar) och proppmätt, haha... Jag köpte i alla fall jeansleggings (som ser typ precis ut som jeans, haha) från Vila och ett nitarmband från punktshop. Sedan blev det inget mer, om man inte räknar med maten...

Haha, jag såg en rolig sak på t-centralen förresten, det var en tjej (18-19 år kanske) som gick omkring med ett sånt där rulla-in-rulla-ut-hundkoppel, med en godsedjurshund i andra änden... Hm... Alltså, inte släpa, utan gick med den som att det var en riktig hund. Hon kanske hade slagit vad med en kompis eller nåt. Såg fullt seriös ut dock...

Sedan såg jag en man på centralen, som jag sedan såg igen, fast i Sollentuna! Händer sällan, haha. Men nu ska jag göra matteläxan och läsa Twilight, hihi. Har läst den sju gånger nu tror jag... Ska ju läsa hela serien igen. Den är såå bäst! Tusen gånger bättre än filmen! They left out all the good parts :( Vi hörs! ;o)

Nya bilder på Kristen och Rob!! <3


Kommentarer
Postat av: LIENE

åh fina bilder:D



Hoppas du har en bra kväll!

2009-11-05 @ 20:29:41
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0