E m m a -

Har haft bloggtorka

Hej! Det har varit lite dåligt med motivation här haha. Så jag har inte bloggat på... ehehe, en vecka! Oups! Ska ge farmor och farfar lite uppdatering, de är ju så nyfikna. Datortiden här på biblan tar snart slut så jag summerar lovet snabbt.

söndag till onsdag var vi ju på gotland, det var hur fint som helst, men inte så bra väder. Sedan har jag bara varit hemma, ingen kunde ses för alla var borta eller sjuka, haha! Stackars mig :( Hehe. Sedan kom mormor på fredagen och vi firade halloween, men bara halva dagen med mormor, sedan skulle hon till kusinerna, så vi skjutsade henne dit och stannade ett tag och fick toscakaka (stavning?). Jag blev uppdragen på lilla tvååriga kusinens rum och vi gömde oss för monster... Detta var alltså på allhelgonaafton, lördagen. Sedan åkte vi hem och åt halloweenmiddag. Svart pasta med oranga saker och pumpapaj till efterrätt (det var inte särskilt gott... hahha.... det blev brunt...). Fick VG på matteprovet, sista provet på C kursen, men kursprovet är kvar. Oojojoj det där var en flummig summering. Men den får duga, ska blogga när jag kommer hem. Nu ska jag snart springa tillbaka till skolan! Åkte hem bara för att upptäcka att jag inte hade några nycklar så jag satte mig här.

Vi hörs när jag kommer hem!  ;o)


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: hade eine kleine digitalkamera ;D Den är min trogna konsert-kompanjon ;D

2009-11-02 @ 13:47:06
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0